Pronađite odgovarajuće rezervne dijelove ili pribor za svoje Einhell proizvode.
Einhell TC-VC 1820 SA usisavač za mokro i suho čišćenje snažan je pomoćnik s ocjenom od 1250 W za poslove dubinskog i temeljitog čišćenja. Usisavač mokrog i suhog usisivača pruža dobru uslugu za pažljivo čišćenje površina koje nisu osjetljive na vodu. Za radove u kućanstvu, za tepihe ili fiksni tekstil, pločice ili sve vrste glaziranih pločica s otvorenim porama, samo normalno čišćenje površine često nije dovoljno. Mokro-suhi usisavač također se može koristiti za čišćenje unutrašnjosti svih vrsta vozila, sve do vrhova tekstilnog materijala, bilo da se radi o sjedalima i krovnim oblogama ili tepisima i unutarnjim oblogama. Mokri i suhi usisavač iz Einhella opremljen je otpornim na hrđu i čvrstim spremnikom od nehrđajućeg čelika kapaciteta 20 litara. Automatska spojna utičnica za spajanje električnih alata integrirana je na kućište. Sustav crijeva promjera 36 mm održava visok protok zraka i prljavštine. Priključak za puhanje služi za čišćenje teško dostupnih mjesta puhanjem kao što su nezgodni kutovi ili iza čvrstih ormara. Za lakši transport i fleksibilnost u korištenju tu su kotačići. Za urednost tijekom korištenja na kućištu se nalazi praktični držač pribora i držač kabela. Proizvod se isporučuje zajedno s plastičnim usisnim crijevom s trodijelnom produžnom cijevi, podnom mlaznicom za tepihe i glatke podove zajedno s mlaznicom za pukotine, plus pjenastim filtrom, plavom filtarskom vrećicom i papirnatom vrećicom za prljavštinu, tako da ništa ne stoji u način da počnete odmah.
Tehnički podaci
Automatska utičnica maksimalne snage | 2200 W |
Dužina kabla za napajanje | 2.5 m |
Dužina usisnog crijeva | 1.5 m |
ECO motor | false |
Klasa zaštite od prašine | Neklasifikovano |
Napajanje | 1250 W |
Nivo zvučnog pritiska (glasnoća) | 78 dB (A) |
Radijus djelovanja | 4 m |
Težina proizvoda | 3.95 Kg |
Usisna moć | 180 mbar |
Zapremina spremnika za sakupljanje | 20 l |
Recenzije kupaca
Osim u slučajevima "Provjerene kupnje", Einhell ne osigurava da objavljene recenzije dolaze od potrošača koji su stvarno koristili ili kupili robu ili usluge.